19 травня 2022 року на базі Державного університету “Житомирська політехніка” пройшов ІІ міжнародний семінар “Edge Computing” разом із секцією “Computer Science and Computer Science Education”, яка входила до XIV INTERNATIONAL CONFERENCE ON MATHEMATICS, SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION.
В роботі семінару та секції взяли участь представники Інституту цифровізації освіти НАПН України, Харківського національного економічного університету імені Семена Кузнеця, Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова, Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Херсонського державного університету, Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка, АДА Університету (Баку, Азейбархжан), Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка, Державного торговельно-економічного університету, Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського, Київського національного університету технологій та дизайну, а також Державного університету “Житомирська політехніка”.
З вітальним словом виступили доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри інформатики та прикладної математики Семеріков Сергій Олексійович та доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри інженерії програмного забезпечення Державного університету “Житомирська політехніка”.
Результати, які були висвітлені сьогодні включали широке коло актуальних питань, пов’язаних з комп’ютерними науками та крайовими (граничними) обчисленнями, зокрема:
- Розумні системи відкритої науки в освіті вчителів
- Практика застосування функціонального підходу до проектування цифрових засобів навчання
- Про деякі аспекти організації індивідуальної роботи студентів у педагогічних університетах у процесі викладання класичних методів оптимізації
- Огляд стану розвитку технологій комп’ютерного зору в світі та Україні
- Розрахунок штормового запасу палива морського судна: вирішення професійно-орієнтованих завдань за допомогою хмарних сервісів
- Вивчення ергономічних критеріїв оцінки програмного інтерфейсу користувача
- Математична модель базового блоку біотехнічної системи як різновиду крайових пристроїв
- Міжпредметні задачі математичного змісту як засіб навчання програмування учнів загальноосвітніх шкіл
- Алгоритм оптимізації колонії мурах (ACO) для 3D-варіації задачі комівояжера
- Проектно-орієнтований підхід до вивчення робототехніки за концепцією STEM-освіти
- Видобуток даних системи охорони здоров’я на основі моделі машинного навчання, розробленої в студії машинного навчання Microsoft azure.
Перераховані питання є на сьогодні надзвичайно актуальними.
Дякуємо усім учасникам семінару за змістовні доповіді, бажаємо подальших успіхів у науковій діяльності. Та до нових зустрічей!
Також висловлюємо щиру вдячність Семерікову Сергію Олексійовичу за можливість долучитись до організації та проведення таких науково вагомих та масштабних заходів.
Залишити відповідь